Nitrist đŸŒ§ïž

Jeg mĂ„ innrĂžmme at jeg klarer ikke alltid Ă„ vĂŠre i godt humĂžr
..som i dag da jeg dro pĂ„ jobb i Ăžs pĂžs regn, glatt, mĂžrkt og utrivelig đŸ˜Ș

Men jeg er god pĂ„ Ă„ lete etter lyspunkt, har god trening pĂ„ det 🙈

SĂ„ jeg satt og sĂ„ ut av vinduet pĂ„ jobben, lette frem gode tanker
.i morgen kan jeg kanskje dra pĂ„ skitur i Siljan đŸ€”

I dag skulle elevene fĂ„ jobbe med arbeidshefte og jeg visste at de ville bĂ„de jobbe godt og lĂŠre mer 💕

Kunstverkene som ble laget tidligere i uka lyste opp og “gledet” humĂžret mitt ❀

Arbeidsdagen flĂžy av sted og humĂžret var litt lysere
.og ble enda bedre da jeg sĂ„ at skilĂžypene kjĂžres i Siljan nĂ„ og jeg kan dra pĂ„ skitur i morgen đŸ’™â›·ïžđŸ’™

Men i gĂ„rdsplassen er det glatt 😳

Jeg kjĂžper lite (ingenting) snop til helga, men unner meg av og til et lite hĂ„p om penger til bil đŸ€Ł denne gangen ble det tap.

God helg ❀

2 kommentarer
    1. Godteri smell av og til gĂ„r nok greit, kos deg 💕 Februar blir nok fin, da lysner det skikkelig og vĂ„ren er rett rundt hjĂžrnet 💚 blomstene som elevene laget var enkel bretteteknikk og i gĂ„r opplevde jeg at de laget flere i en time de selv kunne velge innhold. Moro nĂ„r jeg inspirerer til noe ❄

    2. Jeg gikk pĂ„ en skikkelig godterismell pĂ„ butikken i gĂ„r, sĂ„ jeg fĂ„r vel nyte det. Ellers er det liksom helt bortkastet. Men i februar skal jeg ikke kjĂžpe godteri har jeg bestemt meg for. SÅ for jeg se hvor lenge det holder. De snĂžkrystallene de hadde laget var veldig flotte.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg