Nordkapp 🌅

Det er alltid deilig å starte dagen med litt aktivitet (når det passer seg slik) 🚶‍♀️

I dag startet jeg med stolpejakt i Alta, på fine stier og sykkelveier.

Her var det også lagt opp til trening undervegs 🤸‍♀️

Og ble man sliten så kunne man hvile litt 🤎

Ingen tvil om at kommunen her satser på sykling, for en ren og fin sykkelvei ble vasket og sopt 🚴‍♀️ det skulle vi hatt hjemme (en slik prioritering altså).

Det var mange fine naturopplevelser i dag også 💚 og noen steder “skrek” stiene etter meg så jeg måtte ut og gå bittelitt 🚶‍♀️

Her møtte jeg et reinsdyr som ikke helt skjønte noe…..kjæresten var på nedsiden av autovernet. Men hvordan skulle han komme dit 👀 siden jeg nesten dyttet han, så gikk han ut av vegen, men på feil side. Sukk 🙈

Og da jeg kjørte ut av tunnelen så lo jeg igjen av meg selv. Oppgitt. Det var jo selvfølgelig ikke noe jeg trengte å bekymre meg for. Sukk, IGJEN , når skal jeg lære 🙄

cof
dav

Jeg er jo litt mer enn gjennomsnittet opptatt av troll

Jeg trur jeg skal dit i morgen 🤔 trur det er Knivskjellodden 💚🙈

Selv på Nordkapp fant jeg blomster 💚

Et flott tiltak for fred 🕊️

Jeg må alltid innom kapellet når jeg er her ❤️

Jeg har litt sansen for det fine turtøyet damene i gamle dager hadde 😂

Nå skal jeg nyte kvelden her oppe og lade opp til en litt lengre tur i morgen 🚶‍♀️🦋

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg