Nyttår, og alt det derre…. 🌟

Årets siste frokost…. 💕

Jeg brenner alle lys…. 

Årets siste skitur, i grå nyanser 🖤🤍🖤🤍

Jeg nyter snøens formasjon på trærne ❄️

På tross av grått vær så er det vakkert på sin måte 🖤🤍🖤

Og ett sted, ca 25 meter, gikk jeg i spor laget av ski ❄️🤍❄️

I går leste jeg et sted at dette heter “furugadder” : gamle furutrær som står i mange år etter at det er dødt 💕

Det rare er at når jeg går fra hytta, så tenker jeg “hvor skal jeg gå i dag”, men så har jeg egentlig bestemt meg….

og i dag var føret nydelig ❄️❄️💙❄️❄️

da MÅTTE jeg bare gå opp mange bakker for å nyte utforkjøringer tilbake (jeg som egentlig er ei skikkelig pyse) 😂

Her snudde jeg og gledet meg til returen (det dumme er at utforkjøringen går alt for fort, jeg føler meg litt snytt faktisk) 🤣☺️

Ei herlig bjørk, litt unna og nærbilde 💕

Klar for utforbakkene (slapp forbi alle andre først, selvfølgelig ☺️) ❄️💙❄️

Heldige meg, gubben har måka frem verandaen som skal brukes i kveld, nyttårskos med bål og raketter 🌟🌟🌟

13, 8 km er godkjent, føles deilig ❄️💙❄️

En fin avslutning på et aktivt år 💙❄️💙

 

Så var det nyttårsforsettene da 🤔

Jo, jeg skal prøve å være den beste, aktive, medmenneskelig Grete som jeg kan klare å være ☺️ det tror jeg blir bra ❤️

🌟🌟 Godt nytt år 🌟🌟

2 kommentarer
    1. Vi trenger en flott vinter etter alt regnet i sommer. Jeg har rekt to skiturer i romjula, og håper at det blir flere muligheter i januar. Godt nytt år!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg