Øynaheia ⛷️ Toplandsheia ⛷️

Dagen i dag var satt av til skitur på Øynaheia ❤️ her har jeg gått før og det er ei flott og variert løype på ca 16 km (men om man ønsker så kan man gå kortere) ❤️

Varierende skylag, nydelig temperatur og ikke vind ❤️ med andre ord, perfekt ❤️

Jeg pleier å være litt sliten når jeg kommer til dette skiltet, men i dag var formen bra…

Løypa er godt kjørt, flotte spor og bred, fin skøytetrase…..og for meg som går sent er det fint å holde ytterst i skøyteraseen, da hindrer jeg ikke de som er ute og trener 💙

❤️❤️❤️❤️❤️   Furua   ❤️❤️❤️❤️❤️

De fleste stedene hadde snøen falt av trærne pga mildværet, men ikke her ❄️

Det er majestetisk og flott å komme hit 💙

Vi passerer ei lita bru, og her hadde ikke isen lagt seg helt….overraskende ❄️💙❄️

Når jeg kom til bilen hadde jeg lyst til å gå en runde til, men jeg hadde 3 timer med bilkjøring foran meg så da var det bare å brumme i veg 😘

Jeg hadde ikke kjørt langt før isskulpturene viste seg fra sin beste side 💙💙❄️💙💙

❄️💙❄️

❄️💙❄️💙❄️ Blå is er ekstra vakkert 💙

Takk til naturen som gir meg slike opplevelser 💕

❤️❤️❤️ På veg opp til Gautefallheia

sa sola “god natt” til meg ❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg