På hytta 💜🦋💜

Våknet opp til strålende sol og nydelig vær på fjellet 🤎💛🤎💛🤎 målet i dag var å rydde litt og gjøre det fint utenfor hytta 😍

Jeg nyter å rusle rundt og smårydde, brenne bål, nyte fjellufta og bare være til i nuet ❤️

Gubben hjalp til, og jeg er heldig som har en kjæreste som også liker å pusle rundt på denne måten 💕

Vi skulle ikke lage ved i dag, men plutselig så bare ble det sånn 😁 jeg har en liten utfordring, dvs det er en utfordring for kjæresten min 😂 for når jeg først setter i gang, så er det vanskelig å stoppe 😳 til slutt ble vi enige om at nå var det stopp med motorsaga for i dag 😂 sukk 😉

Høstfargene har funnet sin plass i naturen nå, det må bare nytes 💛🧡🤎🧡💛

Blåbæra smaker nydelig fortsatt,

først bilde og så spise 💙💜💙💜💙

Olav plukket litt tyttebær, så har vi til smoothie utover vinteren ❤️❤️❤️

Søstra mi bor i blokk og har ikke hage, så da er det supert at ho planter litt her på hytta. Denne rosa lyser flott opp 💕💕💕

Lasagne til middag, på verandaen, smakte nydelig og er lettvint mat når vi er ute hele dagen 🦋🦋🦋

Og eplekake med is til kveldskos 💛🧡💛

🧡🦋🧡 Livet på hytta er perfekt 🧡🦋🧡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg