Påskeforberedelser og litt til 💛🐰💛

Jeg la ut dette på fb i dag og har fått gode tilbakemeldinger både på fb og messenger ❤️ det er fint å dele tanker, og jeg er ikke lenger særlig stressa (slik jeg var tidligere i vinter). Plutselig dukker det sikkert opp en god løsning (“en rik onkel i Amerika” eller noe 🤣).

 

Bjørn Eidsvåg fyller 70 år i morgen. Det er få kjendiser jeg gjerne skulle møtt til en samtale, men han er en av dem. Bare at det kan hende at selv jeg ville slitt med å prate da.

Jeg har lest noen intervjuer av han denne helga. Han sier bl.a:”bare man tvinger seg selv til å smile, så reagerer kroppen med å bli gladere” 💛 kloke ord 💛

 

 

Jeg er jo lærer 🤣

så da har jeg laget/ holder på å lage et samtalespill som kjæresten og jeg kan bruke i påska 💛

det er lett å glemme de viktige samtalene, men i påska får vi god tid til det 💛

regner jeg med 🤣💛

Jeg er også ferdig pakka, så egentlig kan påska starte nå 🤣💛🐰💛🤣

Etter litt løping på tredemølla har jeg kost meg inne (i uværet) og er snart ferdig med en ny genser, til meg selv. Etter det har jeg ikke mer garn, men nå kommer våren og jeg gleder meg til mer utetid

i skog og mark 💛💛💛

Har kost meg med naturprogram på strømmetjenester, nrk, og nå har jeg nye ønsker om reisemål (Dønna) ☺️

 

Kalenderen min har et flott visdomsord “når fremtidens vind blåser, bygger noen vindskjerm, mens andre bygger vindmøller”…….

Vi velger selv vår fremtid (med unntak av noen sykdommer)…..

og vi får leve godt med de valg vi tar 💛

 

2 kommentarer
    1. Skulle gjerne blitt litt tidlig pensjonist jeg også. Leve litt uten jobb noen år før man er for gammel til å kunne nyte det 😛 Men jeg er bare 57, så må nok holde noen år til 😀

      1. Sukk, ja, men da må vi gjøre noe bra ut av åra frem til vi kan gå av. Jeg prøver å snu hodet mitt nå, til å finne de gode opplevelsene her og nå. Jeg tror, ganske sikkert, at det er du god på også 💛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg