Positive tegn ❄️☃️❄️

I dag kjenner jeg på at jeg begynner å kjede meg med å være i ro……

tenker at det er et tegn på at jeg er på bedringens veg 😂

det føles ikke sånn, fysisk sett, men når hodet har snudd så er jeg nok snart aktiv og ute i naturen igjen.

For å piffe litt opp velger jeg å se på naturprogram på TV og Lars Monsen er jo selvskreven (i hvert fall hos meg). Fantasien og drømmene er i gang, planlegger fremtid…både nær og fjern.

Herlig å ha noe å glede seg til ❤️

Dette er nær fremtid….🔥

jeg skal fyre bål og sitte til mørket kommer og bare suge til meg

energi, glede og tilfredsstillelse.

Snart…….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg