Rastløshetens pris 🔥

Hawaii – roser er nydelige ❤️ og gleder meg i stua når jeg “roer” ned hjemme 😘

Men lengselen etter å komme ut er der hele tiden  🔥 en venn jeg hadde, som dessverre døde alt for tidlig, sa at når jeg ryddet og vasket huset mitt så var det “fare på ferde” 😳

da var det noe galt inni meg som jeg brukte fysisk rydding for å bli kvitt….har dere prøvd det 🤔 det hjelper skikkelig 🤣 bare det at nå har jeg ryddet og ryddet og det er snart ikke flere steder å rydde (jeg har bare et lite hus) 🤣

Og rastløsheten sitter spikret i meg.

Det er så mye jeg har lyst til, så mye jeg vil oppleve og nyte, så mye jeg vil gjøre (men som ikke passer å gjøre akkurat nå, hihi). Jeg må “rydde” litt mer i hodet og lage en plan fremover…for våren, sommeren og tida frem mot pensjonistalder 😘 enda jeg egentlig ikke liker å planlegge så mye 😳 må bare gjøre ting når jeg har lyst…. oppleve og nyte, utforske og leve ❤️

Og roen min finnes nok bare ett sted

💚💚💚   UTE I NATUREN   💚💚💚

og der er jeg ikke akkurat nå ☺️🤣

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg