Regntung søndag, kjedelig ⚽

 

Regntunge fridager er ikke akkurat mine favorittdager 🌧️ men så lenge det bare er en dag innimellom, så går det greit 💙

Jeg startet dagen med å jobbe, rette matteark, som elevene jobbet med på fredag (utrolig mange flinke elever jeg har). Etterpå koste jeg meg med å studere litt kart over fjellene jeg skal gå til/på f.o.m 1.mai 😘 gleder meg skikkelig til det (jeg trenger slike mål, drivkraft) 💚

Utpå ettermiddagen stoppet det å regne en stund, og jeg fant frem grønnsaksfrø som skal i jorda (i hvert fall noen av dem). Da får vi håpe det blir bra utover sommeren 💚 gulrøtter, løk og salat 💚

 

I kveld var det kamp på stadion igjen,   Odd – Viking. Vi startet utrolig bra, men 2.omgang var ikke noe å skryte av. Vi ledet lenge (2 – 1), men så klarte Viking å score og utlignet. På overtid fikk de enda ett mål, MEN Odd scoret også, rett før slutt. Nok en gang føles uavgjort som en seier 💘

Bare en uke til neste hjemmekamp 💘

Så ble det en fin søndag likevel, på tross av været 🖤🤍

Jeg sliter fortsatt med tørr munn og hals, ekstra ille i dag. Time til undersøkelser blir i slutten av juli….så tålmodigheten min blir satt på prøve, men sånn er det bare 🩷🌸 det går nok bra 🌸🩷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg