Robufjell, Herefoss/Birkenes 🙃

Jeg er mest fornøyd med gubben når han drar meg med på tur i skauen….og i dag gjorde han det 💜

Lå og leste litt på instagramkontoen til Frank Løke, før vi stod opp i dag. Jeg har virkelig sansen for den mannen. Han lever ut drømmene sine. Det burde alle gjøre 💜

Vi dro i sol som varmet, og så frem til en fin tur med fisking når vi kom tilbake 😘

Det ble litt skyet etter hvert, men fint å gå

Her er en nydelig plass ved vannet….jeg lengter etter det enkle teltlivet 💚

Endelig fant vi skiltet vi så etter 😘

Et herlig terreng….merker ikke at det går opp og ned når vi er i skauen 🙃

Furua fanga meg….helt greit det 🩷

Gamle røtter lager vakker kunst 🩷

Fint merket hele vegen, og et smileansikt lyste ekstra fint opp ☺️

Rykter sier at slikt turkisgrønt treverk i naturen fungerer som refleks….

ikke vet jeg 🤔

Noen steder har naturen laget sitt eget myke teppe å gå på 💚💚💚

Her måtte jeg klatre bittelitt for å få til nærbilde av dette hullet 🤣

Gubben poserer gjerne for fotografen 💙

Og plutselig var vi på toppen, en perfekt tur 💚 støtte på en hyggelig friluftsmann fra Lillesand som vi utvekslet noen ord med 💜

Skrev oss inn i boka, spiste niste og nøt noen kopper nydelig te 🩷💜🩷

Det å være på toppen her, nydelige svaberg, guruer, utsikt….perfekt ❤️

En av furuene hadde ei skikkelig solid grein, sjelden å se de så kraftige 🤎

Laaaaaangt der borte ligger bøgda 🤣 ehhhhh, det er faktisk ikke så langt 😘

Og så måtte jeg “kjæle” litt med ei furu igjen 🤎🩷🤎

Deler litt av utsikten med dere 💙💙💙

Og tørre, dekorative fururøtter…..

som en kirkegård for furuer nesten 💕

Som dere ser, nydelig utsikt…..

men litt truende vær og småyr…..

Vi måtte snu nesa hjemover 😪

Se hvordan grenene fletter seg godt inn i hverandre….omsorg 🤎🩷🤎

Gamle trær blir bare vakrere og vakrere med årene…..som oss mennesker ❤️

Naturens “nålepute” 💚💚💚

En flott stamme, lys og mørk 🤎🩷🤎

Og endelig, en HEL blåveis 💙 problemet her nede er at det er veldig lite blåveis og hvitveis. Vårblomster mangler visst nesten på dette fine stedet 😪

Rød sopp? De fascinerer meg alltid 💕

På veg hjemover regnet det litt mer enn yr, men måtte ta bilder av en flott veg 🤎

Vakker stein 💚🤎💚

En knopp som venter på sol og varme 💛

Kort stopp i gapahuken, da regnet det godt. Nydelige dufter fra naturen når det regner, men det kan jeg dessverre ikke få delt med dere. Da må dere ut og snuse i lufte selv 🩷

Vi gikk forbi butikken og fant på at vi ville feire 7 års kjærestetid, med en bløtkake 💕

 

Det sluddet da vi gikk fra butikken.

Deilig å komme inn, skifte til tørre klær og vente på godværet. Kanskje blir det fisketur i kveld 🤔

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg