Romjulsaktiviteter ❤️

Jeg er så heldig at min far bygde hytte da jeg var liten. En enkel, men fin lita hytte. Skikkelig god, gammeldags hyttestandard ❤️ og den kan vi nyte godt av nå ❤️

Kom opp i går og fikk måkt veg bort til bilvegen, ned til skjulet og inn ❄️❤️❄️ det gikk fort å måke for jeg hadde måkt for 3 uker siden og det hadde ikke kommet så mye snø etter det ❄️❄️💙❄️❄️

Vi fikk en vakker kveldshimmel og fyrte godt, så det var bare å nyte ❤️🌟❤️

Jeg elsker å puzzle (og dette fikk jeg i julegave fra mitt bonusbarnebarn) 💕 utfordringen er bare at jeg ikke klarer å stoppe før jeg er ferdig……det ble sent i natt (eller tidlig morgen kan jeg vel si 🤣).

Våknet til nydelig vintervær, så etter en god frokost med egg og bacon var det klart for skitur ❄️❄️💙❄️❄️

Jeg går i eget rolig tempo, nyter alt det fine jeg ser. Som dette “dyret” som furua har laget 💚💚💚

Eller denne rota som har blitt til ly for små dyr om de ønsker 💚💛💚

Litt mørkt, men denne gamle furua strekker seg fortsatt opp mot himmelen 💚

Også var det denne da 😳 har dere sett makan 🤔 den snurkler/vrir seg rundt seg selv ☺️ jeg ble så oppriktig fasinert av at det er mulig 💚 og se på fargespillet mellom bark og grå stamme 💚 naturen er til for å nytes 💚💛💚

Det skyet på etter hvert, blå en veg og skyer om jeg snudde meg…. Vi er lovet mer snø, og det trengs. Løypene var delvis isete i dag, men nytelse å komme seg ut uansett ❄️❄️❄️💙💙💙❄️❄️❄️

Her er jeg ved Måsafjell 💙❄️💙❄️💙

Det ble ei lita mil, akkurat passe ❤️

Godt fornøyd med frisk luft, bevegelse og gleden ved å nyte fridagene ❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg