Sensommer…… 🦋 og løp

Annenhver tirsdag er det bedriftsløp, nytt sted hver gang. Og i dag var det på Gulset, rundt Åletjern 🏃     det var regn og grått, men fin temperatur 💦

Løypa er flott og variert, gruslagt. Flatt, opp og ned (til dels veldig bratt) 🦋

Åletjern rundt er en perfekt løype for den som liker variasjon……

Jeg tar meg nesten alltid tid til å ta bilder, må nyte naturen også.

Moro med badebrygge for endene 🦆

Jeg elsker når høsten nærmer seg og lager fine “tepper” av løv……det blir nok flere slike teppebilder utover høsten 🍁🍂🍁

Da jeg kom i mål i dag så ble jeg stående og prate med en som er med og arrangerer disse løpene. “Dumme meg” spurte om det var makstid på et annet løp i slutten av måneden. Det er det ikke. Jeg har så lyst til å være med, 22 km krevende løype i naturen. Sukk, da fikk jeg noe å tenke på. Jeg har så innmari lyst, men vil jeg klare det 🫣 jeg har gitt meg selv frem til helga på å bestemme meg 😘

2 kommentarer
    1. Det var ganske langt. Jeg hadde ikke klart. Får for vondt i menisken. Lengste jeg har løpt er 10 km, på asfalten i Oslo. Helt grusomt. 😛 Mest pga kondisen 😮 Fint med høst synes jeg 🙂

      1. Ja, det er langt. Men i dag meldte jeg meg på. Liker utfordringer, så får jeg bruke den tiden det tar. Blir løping og rask gange om hverandre. Neste lørdag 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg