Siste dag her på Teinvassåsen 💛

Dagen startet grå, som nesten alle dagene her oppe….regn og snø, tett snøvær ❄️❄️

Jeg bestemte meg for at dette skulle bli en hviledag 😘

Da er det koselig med besøk på utsiden av vinduet 💕

Jeg har mange timer foran denne ovnen i påska 💛

Utpå dagen klarnet det endelig opp, skyene fløy av sted med vinden 💛💛💛

Bilder hentet fra hyttas nærmiljø 💙

Spettmeis på nabohytta 💛

Det har vært lettvint denne påska, ingen måking og bare en tråkket sti fra skjult og bort til hytta 💛🐰💛

Siste kveld før vi vender nesa hjemover 💛 Odd tapte (hørte på radioen) 😥

den koselige hyttenaboen har reist hjem 😥

været har vært fint i dag, men kunne vært bedre denne ferien 😥

Da er det greit å dra hjem til hverdag og jobb 😘 plutselig er det fridager igjen 💛

2 kommentarer
    1. Trivelig område å ha hytte i på Teinevassåsen. Jeg har mange hytteturer der i ungdommen. I voksen alder har det blitt noen overnattinger i samme hytta med barndomsvenninna mi. For et par år siden fant jeg ut at jeg kjente de som hadde kjøpt nabohytta der, så det ble ei overnatting der også i fjor. De hyttene ligger rett ned for Endresetra.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg