Skitur ble til fottur 🥰

Herlig å våkne opp til en slik himmel ❤️

Kjørte til Solvika, Siljan med mål om skitur til Venstøptjern ❄️❄️💙❄️❄️💙❄️❄️

Småprata bittelitt med en kar på parkeringsplassen, han sa det var hardt i skispora….men da jeg nølte så sa han at jeg måtte prøve meg 💙

Og det gjorde jeg 💙 hadde det enda bare vært flatt 🙈 skia var nysmurt (brukte gamleskia i dag), og festet funket bra 💙 MEN i første utforbakke skjønte jeg at dette isføret var ikke for meg 🙈 skikkelig fin skitur, ca 700 meter 🤣

Tilbake ved bilen var det ikke noe alternativ å dra hjem….da skiftet jeg til annet fottøy og valgte fottur

(i skispora 😘)…..

Vinteren er så absolutt ikke over enda 💙

Det var hardt og fint å gå, jeg ødela ikke for de få skiløperne som var ute….holdt meg i utkanten av løypa og storkoste meg

Denne ble med hjem….til pynt i stua ❤️

Havretjenn på veg opp (jeg gikk tur retur)

Trærnes kunstverk, en granstamme her…..

Det er nesten som at kvistene løper bortover snøen 🤍💙🤍

Her gikk jeg nesten helt alene ❤️

Havretjenn på veg tilbake 💙💙💙

💙🤍  Isskulptur 🤍💙

Himmelen var bittelitt blå innimellom 💙

Ei gammal seter, lafta bygg er vakkert ❤️

Fikk noen solgløtt på vegen tilbake 💛

Og inni hjertet her ser dere Vealøs tårnet…. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg