Skogvokteren ultraløp 😱

Jeg elsker i utgangspunktet fysiske utfordringer, men ett sted går grensen, selv for meg 🙈 da er det fint å melde seg som “support” for sønnen ☺️ 

Det fine med å bare hjelpe til er å få være i miljøet, prate med folk, utveksle erfaringer med løping på ulike nivå og med ulike mål.

Jeg skjønner godt at folk kan elske å løpe i terreng….bare ikke 88 km, som dette løpet er….eller jo, jeg skjønner hvorfor de gjør det, men jeg er bare ikke så sprek selv.

Det er mestringsfølelse ❤️

Bliva måtte krysses til fots….

forfriskende på en varm løpedag ☺️

Noen stier var smale,

men pyntet med hvitveis 🤍🤍🤍

Ved Løveid sluser måtte jeg vente en god stund….kom i prat med kjempehyggelige folk (til og med en som het det samme som meg til etternavn, så vi fant ut at vi kanskje er i slekt 🤣)…..

Her ved Løveid sluser kjører Victoria opp hver sommer 🩷🩷🩷

Nå har løvetennene begynt å blomstre,

vi hater og elsker dem.

De er et utrolig vakkert ugress 💛💛💛

Vi fikk besøk av to flotte svaner 🤍🤍

Det ble en flott dag på mange måter. Nydelig vær, sosialt, fikk trimmet litt, kost meg med Odin, barnebarn (som var med første halvdel av dagen), og for meg er dette rein rekreasjon og nytelse 🩷💛🩷

Sønnen kom seg i mål på litt over 15 timer, og vi er stolte av han. Han perset med god margin fra tidligere år ☺️

Men, det var også en “spennende” dag…for bilen fant ut at han ville streike, innimellom 😪 av og til startet den, og av og til ikke 😪

Jeg møtte to karer som sa at det var bare en liten kostnad å få fikset det, men de kunne ikke hjelpe meg….manglet verktøy og en liten del som må byttes. Etter mange forsøk, fikk jeg bilen hjem til slutt, så håper jeg noen kan fikse den til mandag 😘 jeg har jo ferie og har tenkt meg en tur på hytta 🙃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg