Små prosjekt i hagen 💚

Jeg skulle bare fikse litt her på plattingen min……og gledet meg til sommerferien, for da hadde jeg tid til å fikse det. Bilder her, før og etter. Egentlig ganske fort gjort.

Og i dag hadde jeg god hjelp av minste barnebarn, som ikke er liten lenger….fyller 12 år nå snart. Han brukte drillen, skrudde og var supereffektiv 🩵

Og plutselig laget vi et lite fuglebad med vannfontene 🩵💦🩵

Her fikk jeg lagt litt mer stein i går, og fortsatte rett etter frokost i dag.

Sukk, jeg manglet 3 steiner 🥹 men vi dro ut og kjøpte fugesand og da fikk vi tak i tre steiner og vipps så var dette prosjektet også ferdig 😘

Dvs. jeg må ha på litt mer fugesand i morgen, men det går fort 😘

🤎🦋🤎

Jeg elsker denne klatrerose, Lykkefund. Dufter nydelig hver gang jeg går forbi 🩷

Med to prosjekt ferdig, er det godt at jeg kan fortsette her….og dette tar litt lenger tid. Bakken har høydeforskjeller og døra til boden må gjøres noe med……eller jeg må tenke ut noe lurt til i morgen 😘

Hagen min er egentlig lettstelt. Og nå begynner rosene å blomstre 🩷 jeg bare nyter og gleder meg over det vakre 🩷🩷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg