Søndagstur 💚

Startet søndagen med gudstjeneste i Gjerpen kirke. Eldste barnebarn blir konfirmant til våren og skal gå på noen gudstjenester. Da blir jeg gjerne med ❤️

Etterpå trengte dattera litt hjelp i hagen…. og spurte også om jeg kunne starte på en bålplass rett ved huset hennes.

Bål er liver, så da stiller jeg gjerne opp ❤️ fint å ha barn med perfekte interesser 🤣

Men så, så dro jeg på søndagstur 💚

Endelig, for nå er det en stund siden….da jeg var liten var “alle” på søndagstur. Og da mine barn var små så var vi “alltid” på søndagstur.

Det er deilig å komme seg ut, bare rusle i eget tempo, lytte og snuse inn den friske lufta ❤️

Moheia er et sted jeg liker å gå….jeg trives med å gå på grusveg innover i skogen, være helt alene og bare kjenne på hvor mye energi det gir meg ❤️❤️❤️

Ikke mye farger igjen….men strå er også vakkert og stilig ❤️💚❤️

Jeg lette etter motiv i dag og fant faktisk ganske mange….flere enn jeg hadde trodd.

Oj, her var det en sperring 💚

jeg gikk rundt 🤣

Det er jo helt perfekt å gå her ❤️❤️❤️

💚 Utrolig, knall grønt og vakkert motiv 💚

💚 Morsom, flott, mosegrodd stubbe 💚

Naturens kunstverk 💕 og allerede istapper

Koselig, lita, rød stue i skogen ❤️

Wow, for ei rot 🙄 dette må ha vært et enormt, stort tre en gang 🤔😘

Vel hjemme ble det sier på Odd i dag 💘 laget i hjertet mitt 💘

Og jeg avslutter kvelden med en romantisk, koselig julefilm på TV ❤️❤️❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg