Søndagstur på Herefoss ☺️

Det var iskald vind i dag, kanskje derfor Herefoss – hegren løfter på det ene beinet 😉 uansett deilig å komme seg ut 💙

Snart, veldig snart skal jeg bort dit og dra opp stoooore fisker 😘

En lokal kunstner (tror jeg) har laget små varianter av hegren og satt de ut ❤️ vi er heldige som kan nyte kunsten helt gratis ute i naturen ❤️

Mens naturen selv lager også kunstverk ❤️

Tjuker

Herefossen, skal lure på hvor mange kubikk vann som renner her, hvert døgn 🤔

Sørlandsbanen går forbi her…..turvegen vi gikk på går over (der toget kjører i tunnel).

Tenk for en jobb det er å bygge slike solide bruer, som skal stå i mange år 🙃

Herefossfjorden 💕

Kolåsbu dagsturhytte 💛 denne ville de ikke ha i Birkeland og da sa Herefoss:   “den vil vi ha” og slik ble det 💛

den er i flittig bruk av både lokalbefolkningen og tilreisende 💛

På veg opp mot Kolåsen, så møtte vi på denne rockeren (jeg hørte musikken i hodet mitt) 😍

flott tiltak for barn og voksne ❤️

Jeg trur det må være ei ugle 🦉

Som dere ser, fint å gå i skogen i dag 💚

Og her har naturen laget en stol til meg 💛 det måtte være furu, selvfølgelig 😘

Noen få steder måtte vi gå på snøen, men det var fin skare å gå på 💛💛💛

Flotte fargekontraster mellom bjørk og furu 💕
Jeg synes det er greit å avslutte med disse bjørnene som er glade i hverandre…..

❤️❤️❤️ Skikkelig bamseklem ❤️❤️❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg