Stadig små prosjekter i hagen 🫣

Jeg trur ikke jeg kan leve uten en hage (joda, det er ikke livsnødvendig)….jeg stortrives med å være kreativ og finne på nye små prosjekt. Her har det bare hopet seg opp med gress som jeg ikke har klipt ofte nok. Nå forlenger jeg plattingen bittelitt og skal få beisa alt, SÅ blir det fint der ☺️

I fjor fjernet jeg litt stein her. Målet var å legge litt mer sand under og så legge steinene på nytt. Pluss salte og ha sand i fugene 😘 vel, jeg rakk ikke det i fjor….men nå er jeg i gang ☺️ det kommer til å bli kjempebra 😘 jeg har bare litt få timer i døgnet, for det er så mye annet jeg vil gjøre og være med på også 🫣

Kan dere tenke noe bedre enn årets første markjordbær ❤️ de smakte nydelig ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg