Stolpejakt på Mølen 🍄

Dattera mi hentet meg kl 9 i dag morges og vi hadde som mål å registrere stolper på Mølen og i Stavern 💚💙❤️🖤

Koselig å være med dattera på tur også, bonus 💕

Det er mange bær jeg ikke vet hva heter eller om jeg kan bruke de til noe 🙄 tenker at når jeg blir pensjonist så skal jeg finne ut av det 😁😂

Mølen er flott til alle årstider 💜

Vanligvis går jeg bare tur nede på rullesteinene, men i dag fikk jeg se skogen og området rundt også 💚 vakkert 🍄

Bølgene lager så flotte bilder, synes jeg 💜

Takk for denne gang

OG SÅ

dro vi til Stavern 💛

Det småregn et litt på starten av dagen, regnet gjør at flotte spindelvev kommer flottere frem i naturen 🕷️🕸️🕷️

For å få svarte stolper måtte vi opp på noen høyder. Noen ganger lurer jeg på hvor mange gapahuker som egentlig finnes i Norge 🤔 det er uansett flott at de blir bygd 💛🌻💛

Over her ser dere en flott “inngang” fra bolighus/veg og inn i skogen.

En flott start på en tur i verdens beste natur 💚💚💚

♥♥ Og før vi dro hjem kom sola ❤️❤️

Vel hjemme ventet deilig pizza som yngste barnebarn hadde laget 🍕💛🍕

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg