Stolpejaktens beste side 💕

Det beste med stolpejakt er at vi kommer ofte på steder vi ikke har vært før. I dag gikk vi litt i Skien og litt i Porsgrunn, byer jeg er godt kjent i. Men likevel oppdager jeg nye stier og nye veier 💛💛💛

Skien har, som mange andre byer, mange ulike aktiviteter å by på. Noen koster penger og noen er gratis.

Vi er heldige som bor i et land som satser på folkehelse. Det er bare opp til oss selv om vi vil ta i bruk noe av det vi kan velge mellom, og selvfølgelig tilpasset helsa vår.

Når vi er ute på løp så møter vi alltid på folk med ulik handicap og jeg er imponert over hva de får til. Men jeg har også respekt for de som ikke klarer å komme i gang med aktivitet, det krever mye 😪

I dag oppdaget jeg at Herkules friidrett har lagt nytt løpedekke, det må jeg snart prøve 🏃‍♀️

Skulle også ønske at jeg kjente noen som ville lære meg å spille tennis/spille med meg. Det ser slitsomt, men gøy ut 💪

Området/skogen bak fritidsparken har mange fine stier å gå/løpe på 🚶‍♀️🏃‍♀️

Og benker til å hvile på eller trene ved 😂

Disse har jeg ikke sett før 🤔 og området het furua, så det passet fint for meg.

Her møtte vi på et nysgjerrig rådyr også, heldige oss 💚💚💚

💚💚💚

Grep Grenlandsløpet er skiltet godt, her kan vi øve for oss selv eller delta på selve løpsdagen. Også i området her fant jeg stier som var nye for meg, så konklusjonen blir: Stolpejakten får oss stadig på nye stier 🌻🌻🌻

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg