Styrketrening đŸ’Ș

Jeg er jo aldri, eller nesten aldri, helt fornĂžyd med treningsinnsatsen min đŸ«Ł men da mĂ„ jeg minne meg selv pĂ„ hva som er mĂ„let mitt: “jeg vil ha en kropp som duger til det jeg har lyst til Ă„ gjĂžre hver dag
en kropp som ikke klager, men gir meg positiv respons nĂ„r jeg er aktiv pĂ„ en eller annen mĂ„te”. Og den kroppen har jeg de fleste dager.

I dag har jeg passert 16000 skritt og fant ogsĂ„ tid til litt styrketrening i hagen đŸ’Ș (tunge heller skal flytte plass),

fĂžr fotballkamp nĂ„ kl 21 âšœ

det bĂžr jeg vĂŠre fornĂžyd med đŸ’ȘâŁïž

Jeg ser ikke alle EM-kampene, men liker Ă„ se gode fotballkamper nĂ„r jeg finner tid til det âšœ

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg