Sukk, hva gjør jeg nå 🤔

I dag hadde jeg avtalte med dattera om å gjøre rent i hønsehuset hos henne…..        og “avfallet” skulle vi legge i bunnen av mine nye hageprosjekt 😘

Plutselig fant jeg ut at jeg ville prøve å ta kvister fra hennes solbærplanter, og se om de vil slå rot hos meg 😘 i tillegg til at jeg tok opp/dro opp bringebær hos henne (ville planter som hun har på naturtomta si) 💕

Nå mangler det bare jord her, så kan jeg “plante”     mais og poteter 🌽🥔
Her blir det bringebær, trenger bare mer jord og flere planter….det fikser jeg snart 💕
Her har jeg rips og solbær 💕

Det er jo søndag, men vi koste oss sammen. Ordnet med hønsehuset og hagene våre…..og bare var i lag 💕

Vi koste oss med middag, og jeg slo henne i et slag yatzy 😘 vi har laget vår egen variant, spiller ett slikt ark om gangen 💕

På ettermiddagen var det kamp på stadion….              mot Fredrikstad. Vi tapte 😭 sukk

Og sukk igjen….

jeg har en ukes ferie foran meg, men bilen er i stykker 😪 hva gjør jeg da 🤔 hadde tenkt meg på fjellet en tur, ordne med ved og nyte hyttelivet. Planen var å dra opp i kveld 😪

Vel, vel, sånn er livet….jeg får sjekke om jeg får fikset bilen i morgen. Hvis ikke må det bli ferie hjemme…..uten bil…på sykkel…

Det kan jo bli en fin ferie det også ☺️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg