Syk i sofaen hjemme 🌺

Jeg sitter i sofaen og filosoferer over så mangt…..og plutselig lyser denne vakre klatrerosen mot meg ❤️ den er ny i hagen min og har funnet ut at NÅ vil den blomstre ❤️🙂❤️

Jeg er syk, ikke godt å vite hva som feiler meg. Feber og verking i kroppen på torsdag, feberen forsvant og verking fortsatte. Og stortrøbbel med magen.

Sånn er livet bare, kan ikke være frisk hele tiden.

Filosofering går på så mangt når jeg sitter slik, dag etter dag, time etter time 🙄 og jeg er imponert over hvordan kroppen bare innretter seg (den spør ikke hodet mitt hva jeg vil eller mener). Jeg er en rastløs person, men når kroppen sier stopp…. JA så finner jeg roen til å ta en pause ❤️❤️❤️

Jeg kan jo ikke klage og være sur, det går jo bare ut over meg selv her jeg sitter alene 😂 ganske teit det da, faktisk 😂

jeg tenker på og gleder meg til høstturer med bålkos fremover 🔥🔥

Planlegger ting jeg skal gjøre når jeg blir frisk igjen, strukturere hverdagen fremover så jeg kan rekke mer av det jeg liker. Og har gitt beskjeder til jobb, kollegaer og barn som trenger å vite at jeg blir borte fra jobb noen dager.

Og jeg er heldig, for plutselig satt jeg i dype refleksjoner om livet, sammen med min datter (på messenger)….jeg er priviligert som får delta i mine barns refleksjoner og tanker ❤️❤️❤️

Så, når rosen smiler inn til meg og jeg har mye å være takknemlig for…. SÅ er det greit å bare sitte her og vente på å bli frisk ❤️❤️🔥❤️❤️🔥❤️❤️🔥❤️❤️🔥❤️❤️🔥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg