Takk, for nydelig skiføre ❄️💙❄️

Vi har et flott løypenett her i Tuddal. Kan gå på kryss og tvers, kort og langt, akkurat passe for alle ❄️❄️❄️💙💙💙❄️❄️❄️   og selv om det er samme leyper hele tiden, så ser jeg stadig noe nytt og lyset i dag var magisk 💛💛🤍💛💛

Jeg fikk bok til jul, av den ene søstra mi. Jeg er ikke den som leser så mye (mest fordi jeg ikke klarer å legge fra meg en bok jeg begynner på, og da forsvinner jeg inn i min egen verden), men denne boka trur jeg er helt topp. Og jeg kan lese ett kapittel av gangen 🙂 jeg trudde jo at det bare er jeg som er litt rar når jeg “tolker” trærnes liv, men her ser det ut til at jeg har funnet en til 💚💚😘🤣💚💚

Ca 10 cm nysnø har gitt oss perfekte skiforhold, fin styringssnø i utforbakkene og silkeføre ellers ❄️❄️💙❄️❄️

Jeg har lest i boka om trær som hjelper hverandre 💚 og disse to er jo som to gode venner. Den ene står rak og rett, mens den andre bøyer seg fremover for å hjelpe til 💚

Det lysnet i det fjerne 💛❄️❄️❄️💛

Følg dette treet, 3 bilder. Et tre som nok har blitt truffet av lynet, men som ville leve videre 💚💚💚 det gjelder å ikke gi opp.

Men stammen på toppen vrir seg og lager nydelig treformasjon ❤️

Denne furua “bygger” seg selv utover, med kraftige, sterke greiner.

Nesten som en hytte ❤️

De fleste furuene vokser rett opp….

Magien når sola skinner og skyene fortsatt ligger lavt 💙💙❄️💛❄️💙💙

Ser nesten ut som om fjellet svever av seg selv, på bildet under her 💙

Denne steinen var målet for skiturene når barna var små ❄️❄️❄️ vi må gå til den store steinen, sa vi. Jeg har alltid tatt med barna på skitur, og heldigvis er de glad i friluftslivet nå som voksne også ❤️

💙💙💙 Blåtimen 💙💙💙

 

❤️ Takk for at jeg får oppleve slike magiske dager og øyeblikk, jeg er heldig ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg