Takknemlighet ❤️

Ja, ja, man kan bli gal av dette livet noen ganger 😳 jeg våkner, tenker at i natt sov jeg godt. Ingen verking i kroppen. Deilig. Dette blir en fin dag 🙂

Men så står jeg opp og kjenner at jeg er sliten når jeg når sofaen i stua 😳 (og huset mitt er lite, det var ca 15 skritt) 🤪 legger meg ned på sofaen og tenker at i dag dropper jeg frokosten en stund 🤔

Vel, vel….sånn ble denne dagen. Jeg har fått i meg mat og “bodd på sofaen”, men stolt av meg selv fordi jeg har klart å jobbe litt 💕 og drømt om bål og turer i skogen som jeg snart skal ut på 🔥

OG jeg er så utrolig takknemlig for en fin opplevelse midt på dagen 💕 jeg måtte sende ut en kort info til foresatte om at denne uken er jeg ikke på jobb…..noen av elevene mine trenger forutsigbarhet, trenger å vite om jeg er på jobb eller ikke…..og jeg hadde ikke mer enn trykket på send før det tikket inn nydelige, omsorgsfulle meldinger til meg med ønske om god bedring. Jeg blir rørt av slik omsorg ❤️Jeg er heldig ❤️ alle skjønner nok hvorfor jeg elsker jobben min så høyt ❤️ det er god medisin å ha “varme” mennesker rundt seg ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg