Tanker rundt trening og belønning 🤔

Jeg synes veldig ofte at det er vanskelig å komme i gang med trening etter jobb….det er sikkert bare jeg som er sånn 🤣 men uansett, da må jeg finne frem motivasjonen….”hvorfor gjør jeg dette” 🤔
Egentlig vil jeg jo bare slappe av på sofaen, strikke og se en god film eller noe på TV 😳 men da blir jeg “dau” og trist og lei og tung i tankene og……og…….og……            i vinter tenkte jeg til og med at jeg gledet meg til det er lyst ute etter jobb, men det er tungt uansett 😱

Dette er min motivasjon ☺️ jeg skal ha energi nok til å kose meg på tur i hver ferie og fridag som jeg kan klare å få det til 😘

I dag fant jeg frem tankene, gledene fra sommerferien 2023 og vinterferien som nettopp er over.

I sommerferien sov jeg i bilen, bestemte hver kveld hvor jeg skulle gå neste dag….det var en utrolig flott ferie. Følte meg sprek og kjente på den gode følelsen å bare nyte i eget tempo.

I vinterferien, nå, kjente jeg også på gleden over å ikke bli utslitt av en skitur hver dag….bare gledet meg til neste dags tur ❄️

Konklusjon er, jeg kom meg ned og trente i kjelleren i dag også 💪

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg