Ti på topp Telemark ❤️🤍💙

Etter jobb og et par gode gjerninger, så lokket naturen meg ut. Jeg er jo i gang med ti på topp Telemark ☺️ her er jeg på veg til Matholmen i Sildvika, Bjønnes 😘

Disse blomstene tror jeg vi spiste da vi var små 🤔 heter de symre, tru 🤔

Jeg bare elsker å gå steder jeg aldri har vært før 🩷 det er spennende å ikke vite hva jeg har foran meg 😘

Det var ikke langt å gå i dag, men med fotostopp undervegs så brukte jeg ca 30 minutter 🩷🌸🩷

Flotte, små bruer ut til Matholmen hvor jeg fikk registrert ny topp 😘

Fruktblomstring 🤔

Holmen var full av natt og dag-blomster, nydelige 💛🩵💙🩵💛

Første skikkelig varme dag, fønvind og sol 💛 jeg storkoste meg.

Egentlig vurderte jeg å rekke flere “topper” i dag, men jeg roet ned….sa til meg selv:    “i år skal du nyte alle turene, få med deg det vakre og ikke haste videre hele tiden”. Så da landet jeg på svaberget og bare var til der og da ❤️🤍💙

Når jeg opplever slike dager, så føles det som om jeg har ferie 💛💛💛☺️💛💛💛

Furua, mitt yndlingstre….også her ute på holmen 💚🤎💚

Det var to, men bare en ville på bildet 😘

Romantisk, vakkert, fredelig 💛

Første fioler jeg har sett i år 💜

Heter disse grønne teppene noe som bergmynte, eller no, mon tru 🤔

Ikke lett å se, men på tilbakevegen gikk jeg et lite stykke med musikk på ørene…..mine yndlingslåter 🩵 men etter hvert ble fuglelivet rundt meg så intenst at selv musikken måtte vike 🐦

Denne rota avler jamman mange trær 🙃

Første skikkelige cab-tur denne sesongen ☺️ hjelp 😱 jeg ser meg om etter ny bil, men ikke cab. Vil jeg klare meg uten det tru 😱😪 kanskje jeg må ha to biler 🤣

Solnedgangen var utrolig vakker i kveld ❤️

Og vel hjemme oppdaget jeg plommetre som nå blomstrer i nær fremtid 🤍🩷🤍
Da er to “topper” registrert, og det er 90 igjen 😘
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg