Tilfredsstillende treningsøkt 🏃

Kom hjem fra jobb ganske tidlig, hadde egentlig tenkt å løpe i Porsgrunn…men planer kan endres 😘 så det ble ei runde her hjemme.

Usikker på formen, bestemte meg for å gå i raskt tempo….men det var i starten, de første hundre meterne…..kjente at kroppen ville mer 😘 da bestemte jeg meg for å gå 100 skritt og løpe hundre skritt, uansett flatt eller oppoverbakker ☺️ og gjenta det hele runda ☺️ da ville jeg jo løpe halvparten ❣️ og den tanken kjentes tilfredsstillende 🩷

Det gikk helt fint, gode og positive tanker hele vegen….og jeg løp litt mer enn halvparten fordi jeg løp alle utforbakke 😘

Bildet over viser en nydelig alle’ som jeg løp 💚

Bildet under viser kart der jeg løp, egentlig en helt ok runde som jeg liker veldig godt 🩷🌸🩷

Fin start på helga  💛🌼🦋🌼💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg