Torsdagslykke ❤️

Lang dag på jobb, men jeg hadde en times tid mellom undervisning og møte, og bråbestemte meg for en tur i skogen ❤️

Som dere ser, perfekte sko for en vårlig skogstur 🤣 kan jo si at jeg i tillegg hadde hvitt skjørt og genser også 🙃 men jeg bare måtte hente energi og gjøre akkurat det jeg hadde lyst til ❤️

Undret meg over hvordan et stort tre kan “sprekke” slik 🤔

Alle skjønner vel at dette gir energi….

Og jeg ble overrasket over hvor bart og fint det egentlig var ❤️

Men, sukk, her møtte jeg snøen 😳

Nå er det vår folkens 💛 jeg husker godt at jeg i min barndom løp bort i disse traktene rett etter vinterferien for å lete etter blåveis…..og jeg la meg ned i dag også og “gravde” frem noen knopper…. 💙

Snart, veldig snart, kommer våren for fullt og vil glede oss med et vell av blåveis og andre vakre vekster 💙

I år skal det nytes, jeg skal sette av tid til vårens vakreste eventyr 💙💙💙

Livet er herlig, jeg er lykkelig når jeg bare kan være til i slik natur 💙💛❤️

Jeg hadde jo håpet at eieren av dette skulle dukke opp, men han uteble 🙃

Med bare hvitt tøy har jeg lært å brette jakka med innsiden ut, slik synes det ikke så mye om jeg blir litt skitten 🤣

Tenk, selv med denne utsikten kan jeg kjenne på lykke og lade batteriene maksimalt…..etter en liten time føler jeg allerede at det har vært som en “langhelg”

Knoppene er nå bristeferdige 💛💛💛

En grønn stubbe på vegen tilbake 💚

Takk for at vi faktisk har dette tilgjengelig, helt gratis og i nærheten 💚💛💚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg