Travel, innholdsrik dag ☺️

Bilen på verksted, måtte gå til jobb i dag 🙃 kroppen var i godlaget, så det gikk fint (jeg har ofte dårlig form på morgenene) ☺️

Plutselig ringer telefonen min, på jobb, jeg hadde kontortid og ser det er tannlegen… han hadde fått en avbestilling kl 14 og lurte på om jeg ville komme.

Ja, selvfølgelig, greit å få det unna 😘

Joda, greit nok og lommeboka fikk slanket seg 🤣 sukk 🙃

Rakk så å komme meg ut for å hente bilen (en drøy halvtimes rask spasertur)…. sukk, de hadde flere ting på lappen som jeg burde fikse 😱  pluss at lommeboka ble mye slankere av å bare være på besøk der 😳 vel, nå må jeg finne ut hvem som er billigst og best på å fikse bilen 🤔

Da var det deilig å komme seg på et løp, løpe bort bekymringer for “tom” lommebok 🤣 det er ganske rart hvordan vi faktisk kan løpe fra bekymringene våre, en liten stund i hvert fall 😘

 

Det ble 5,17 km løp/gå og hyggelig sosialt samvær med mange 🩷

Og dagen i dag nærmer seg slutten og jeg har 27719 skritt på telefonen 😘 det er jeg godt fornøyd med ☺️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg