Trening 50/50 đŸƒđŸš¶

Travel ettermiddag her



det er jo tre fotballkamper, jeg har begynt pĂ„ nytt strikkeprosjekt, gjort ferdig hagen sĂ„ jeg kan snekre til uka
.og jamman fikk jeg meg en liten gĂ„-lĂžpetur ogsĂ„ đŸ€Ł 350 kcal forbrent pĂ„ kort tid đŸ«Ł

Jeg har funnet ut at akkurat nĂ„ er formen slik at jeg lĂžper 100 skritt, gĂ„r 100 skritt, lĂžper 100, gĂ„r 100 osv. 50/50 med andre ord. SĂ„ kan jeg jo Ăžke til 60/50 nĂ„r jeg blir klar for det â˜șïžđŸ«Ł

En av elevene lurte veldig pĂ„ hvor mange dagers ferie vi har foran oss nĂ„r vi sier “God sommer” i morgen.   Da sĂ„ jeg mitt snitt til Ă„ lage litt matte oppgave og kunnskap om mĂ„neder og antall dager hver mĂ„ned 😘 elevene har 58 dager og jeg har 51 dager 😘
Snart ferie krever litt hjerter i lufta đŸ©”
Lykkefund ser ut til Ă„ trives hos meg đŸ€
FĂžrste lille knopp đŸ©·
Hmmmm, her har noen kost seg 😡

Jeg mĂ„ skaffe meg flere slik “spir”
 😘

Hjerte i min siste blomstrende peon đŸ©·
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg