Trening er gøy og teit 🥵

Jeg elsker å trene og være i bevegelse 🩷

Jeg må bli bedre på å presse meg selv, det er noe jeg gjør galt 🥵

I dag var jeg skikkelig motivert for å løpe en tur…..finne ei ny løype for den “gamle” er stengt pga veiarbeid. Jeg satte Strava på løping og så…..plutselig……så er futten ute av kroppen 🤬 jeg gjør som jeg pleier da, sier at “jeg kan jo bare gå fort”……og så gjør jeg det. Småløper litt på slutten, men presser meg jo ikke til å være utenfor komfortgrensen 🫣

Vel, all trening og aktivitet er bedre enn ingen aktivitet, men det er et nederlag. Det sitter i hodet, jeg vet jo det…..men foreløpig har jeg ikke klart å finne koden når det gjelder løping 🥵

Jeg fortsetter, og fortsetter, og kanskje knekker jeg løpekoden en gang ☺️ håpet er der 💚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg