Trening i fjellet, Tuddal 🏃

Trening skal vÊre lystbetont, stort sett. Da mÄ vi finne noe vi liker, sÄ vi ikke gÄr fort lei. Det er herlig Ä hÞre intervju med utÞvere i OL som snakker om denne gleden. Men for oss mosjonister sÄ er det ogsÄ viktig Ä finne gleden.

Jeg liker Ă„ gjĂžre ulike ting

og i dag er jeg pĂ„ hytta. Bestemte meg for Ă„ lĂžpe, men som vanlig ble det mye rask gange. Og jeg tar meg tid til Ă„ ta bilder og nyte naturen rundt meg ❀â˜ș❀

ToskjĂŠr, retning MĂ„safjell 💙💩💙

Her begynner stigningen opp mot Raaen, og det var da jeg bestemte meg for at turen i dag skulle gĂ„ opp pĂ„ Raaen. Jeg fulgte bilvegen opp til der stien startet. SĂ„ fulgte jeg stien over Raaen, fĂžr jeg lĂžp ned til bilvegen igjen og bort til hytta 💚

Mþrke skyer fortalte meg at det kunne komme regn, men det gikk fint 💩

Her er starten pĂ„ stien som jeg stort sett fulgte. Noen steder var det veldig blĂžtt, sĂ„ jeg tok noen smĂ„ omveger đŸ€ŽđŸ’ŠđŸ€Ž

Men her var det fint med “bru” pĂ„ det vĂ„teste partiet đŸ€ŽđŸ’šđŸ€Ž og jeg skulle jo helt i enden av Raaen â˜ș

Fikk noen fĂ„ regndrĂ„per pĂ„ meg, men mĂ„tte ta bilde av hytteomrĂ„det vĂ„rt 💛💩

Vidda lokket til smĂ„lĂžping pĂ„ fin sti her 🏃

Gaustakne i det fjerne, nĂ„r jeg snudde meg litt ❀

Jeg tok en liten pause, la meg ned i mosen og bare storkoste meg. Takknemlig over at jeg fĂ„r oppleve og nyte fjellheimen â€ïžđŸ€Žâ€ïž

PrĂžvde meg pĂ„ noen nĂŠrbilder ogsĂ„ 💚

RĂžsslyngen blomstrer fint nĂ„ đŸ©·đŸ’œđŸ©·

SĂ„ var det bare Ă„ reise seg og komme ned til hytta igjen. Utforbakkene gikk fint 🏃

Rett ved hytta har vi denne motbakken. Sukk, jeg orket ikke lÞpe helt opp. MÞtte gubben pÄ hytta, han hadde lÞpt 14 km i nÊromrÄdet og var godt fornÞyd.

Jeg var litt misfornĂžyd med denne siste bakken, sĂ„ jeg gikk bort
..ned i bunnen av bakken og bestemte meg for Ă„ lĂžpe den opp en gang. Det klarte jeg, JIPPI â˜ș

Deilig med enkel hyttedusj i hytteveggen, god middag og peiskos đŸ©·â€ïžđŸ©·

Dagen er perfekt for gubben og meg đŸ’™â€ïž

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg