Trening i varmen 🚮

Jeg lĂ„nte bort bilen min i gĂ„r (det var skikkelig lurt)

for da mĂ„tte jeg gĂ„ eller sykle i dag â˜ș det ble sykkel, 15,18 km. FĂžrst besĂžkte jeg en venn som er syk, og sĂ„ var det middag hos sĂžnn og barnebarn ❀ jeg er heldig âŁïž

Jeg fant frem sykkelbukse og trĂžya som jeg brukte pĂ„ sykkelturen min i nordnorge for 11 Ă„r siden, pĂ„ tide Ă„ bruke det tĂžyet litt mer. Og sykling er helt perfekt i tropevarme vi opplever nĂ„ 🚮 skal lure pĂ„ om vi fĂ„r tropenatt i natt, 24 grader kl. 21.46 đŸ€”

jeg elsker varmen, sĂ„ det er bare Ă„ nyte â˜ș

 

NĂ„ fant jeg roen, etter en dag med hagearbeid (mye trening i det) og besĂžk. Roer ned pĂ„ verandaen (under tak) og venter spent pĂ„ uvĂŠret som er meldt ⛈

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg