Treningsmål 🫣

Det er tre uker til sommerferien starter….og dette bildet er fra i fjor. Den mestringen, den gleden,  den friheten jeg har når jeg kjenner at kroppen fungerer og tar meg dit jeg vil……ja,den kroppen vil jeg holde ved like 😘 men det krever jevnlig og variert trening. 

Jeg setter meg av og til litt “store” mål…..og i fjor var det 6-timers løp på Eidsvoll.

Jeg liker å prøve ut hvor langt jeg kan “strekke strikken”…..hva kan jeg klare 🤔     6 timer løp/gange går helt fint. Da har jeg jo lyst til å prøve noe lenger 😘 og nå har jeg oppdaget et løp i Danmark med mange varianter. Det lengste er 24 timer 🫣 det har jeg lyst til å prøve 🤣 arrangementet er lagt opp slik at man selv velger løping/gange/pauser ☺️ det hadde vært skikkelig gøy 😘 kanskje juni 2025 ☺️

Men da må det trenes. Jeg får bruke ferien godt, prøve meg på litt langturer….hvor lenge er egentlig 24 timer i aktivitet 🫣

Jeg har slitt litt med vond fot siden halvmaraton i april, men nå går det bra. Merket ingen ting på byløpet om lørdagen. Snakket litt med en PT som anbefalte meg motbakketrening, så nå er det målet… prøve å få det til to ganger i uka 🏃

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg