“Treningsstudio hjemme” đŸ’Ș

 

Jeg har alltid likt Ă„ trene
.fĂžrst trente jeg pĂ„ stuegulvet til ulike trenings-dvd og var fornĂžyd med det â˜ș det var pĂ„ 70-tallet.

NĂ„r jeg ble voksen og fikk barn som drev med idrett ble tredemĂžlla kjĂžpt inn. Den er godt brukt, men fortsatt det “apparatet” jeg bruker mest. Jeg bĂ„de gĂ„r og lĂžper pĂ„ den, sommer og vinter â˜ș

Jeg har to sykler som mest samler stĂžv
.. synes det er kjedelig Ă„ bruke de (men de har jeg fĂ„tt gratis og da fĂ„r de bli) â˜ș

Denne ble kjĂžpt for noen Ă„r siden, og brukes litt i rykk og napp. Men jeg har ulike dvd som er lett Ă„ fĂžlge, som passer til, og som inspirerer meg til Ă„ holde pĂ„ en god stund â˜ș

 

Stepmaskinen fikk jeg gratis for fĂ„ Ă„r siden. Den mĂ„ jeg bruke mer
.skikkelig god trening egentlig â˜ș

StyrkelĂžft er ikke min greie
.men jeg bruker den delen som styrker bein og mage â˜ș

 

Og nĂ„ har jeg kjĂžpt meg romaskin. Den har jeg brukt to ganger denne uka (fikk den pĂ„ mandag)

skikkelig gĂžy Ă„ bruke â˜ș

Som dere sikkert forstĂ„r, sĂ„ “utvider” jeg stadig med nye apparater. Og Ăžnsker meg noe som kan styrke mer armer, rygg. Jeg har brukt noen pĂ„ treningsstudioer tidligere, sĂ„ jeg har noen tanker om hva jeg trenger đŸ€ŁÂ  jeg fĂ„r lete pĂ„ finn og finne det billig der. Lommeboka og jeg er ikke helt venner bestandig 😘

Men uansett, det er deilig og lettvint Ă„ ha mulighet til Ă„ trene hjemme
.akkurat nĂ„r det passer meg đŸ’Șâ˜ș og kjelleren brukes mest vinterstid for nĂ„ er det aller best Ă„ trene ute (selv om jeg tok en runde i kjelleren i dag fordi det var regnvĂŠr) ❀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg