Umulig barnebarn på båltur 🤣

Søndag og turdag, bålkos hører med 🔥 og vi ba med yngste barnebarn 💗

Odin fyrte opp, kom med gode båltips til meg. “Nå må du ikke legge det for tett, farmor, det trenger luft vet du”. Jeg blir varm i hjertet når jeg opplever at det jeg har prøvd å lære bort, kommer i retur ❤️

Men sukk, for en umulius 🤣 han og kjæresten min “rotta seg sammen”, dvs Odin fant ut at farmor begynner å bli gammel (jeg hadde glemt at vi bakte eplekake sammen i sommer)…..og det ble til at gamle damer, over 60,glemmer så mye….sånt skjer bare med damer og ikke med mannfolk 😳 vi fikk mye moro ut av det 🤣 og når jeg glemte det bare minutter etterpå, så ga han opp 😂😂😂

Mat på bål hører til, deilig stekt brødskive med ost, sennep og ketsjup 💛 vi er ikke helt enige om hvor svart brødskiva skal være under  🖤 men Odin er selvstendig og ordner sin egen mat, akkurat slik han vil ha den ❤️

Vi har avtale om at jeg ikke legger ut bilder av han (med ansiktet mot meg)…..men her følger han nøye med når Olav går over vegen etter ved 😘

Kjuke-samling…..pynt vi kan ta med hjem og dekorere med ute og inne (jeg elsker å ta med noe av naturen hjem 💗)

I dag lærte Odin noe nytt 💕 sage stokken halvvegs, legge den delvis oppå en stubbe og tråkke hardt oppå. Og vipps så har den knekt i to. Dette ble han kjempegod på 💚

En herlig søndag i skogen, godt fornøyd 💚🌲💚 vi har hatt en flott dag med erting og moro, alvor og kos ….mye fotballprat…. planlagt fremtidige bålturer….og planlagt adventsgaver, julegaver og mye, mye mer 💚🌲💚 jeg er heldig som fikk med Odin og kjæresten min på tur i dag 💚🌲💚

Det ble skumring før sønnen min kom løpende (han tok seg en treningstur i terrenget i dag og møtte oss ved bålet 🏃). Og ser dere nøye på bildet her så ser dere “Hufsa” fra Mummidalen 😳 🤎🧡🤎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg