Vann 💦 og litt til på Teinvassåsen 🍂

Det var deilig å våkne til blå himmel i dag 🩵

Høsten begynner så smått å vise seg, selv om det fortsatt er en uke igjen av sommeren ❤️🍁❤️

Jeg bestemte meg raskt for en treningstur i dag (mens gubben dro på veidugnad med andre hyttenaboer). Jeg hadde litt dårlig samvittighet for at jeg ikke ble med de andre og jobbet……

Løp på vegen mot Nesbyen, og valgte å snu etter 4,3 km…….løp hit, snudde og gikk hjem igjen 💛 måtte jo ta bilder til bloggen 🤣

Det har regnet mye, og det inviterer til mange fine vann-innlegg 💦💦💦

Flotte områder langs vegen 🧡🍂🧡

Et sted hadde noen laget til en fin rasteplass for de som trenger å hvile beina ☺️

🧡❤️🍂❤️🍂🧡 Høst

Vakker, norsk fjellnatur ❤️

Også her er det mye tyttebær, som er modne nå ❤️❤️❤️

🤎🤎🤎 Furu……

Stubber er ynda motiver for meg 💚🤎💚

💦💦💦🩵💦💦💦

Et gammelt byggverk er i ferd med å bli en del av naturen igjen 💚🤎💚

Mange av bjørkene var fulle av tjuker 🤎

💜🩷💜 Røsslyng……

Snå bekker møtes og blir til større bekker 💦🩵💦

Mange bær jeg ikke bruker……det må jeg gjøre noe med 🤔

Egentlig så jeg etter molter her, men de var et annet sted ☺️

Fikk i kveld ide om å bruke disse bærene til saft……

Nesten ved hytta igjen fant jeg molter. Plukket en håndfull, men måtte bort på hytta og hente ei bøtte. 

Bøtta ble til slutt trekvart full 🧡💛🧡

Her hadde elgen gått foran meg 🫎

Hvis noen lurer på om jeg ble våt…..så,ja,jeg ble søkk våt på beina. Regnet kom også etter hvert, men jeg hadde selvfølgelig regntøy på så det var bare føttene som ble våte 💦💙💦

På kvelden dro vi bort til verdens koseligste hyttenaboer. Koste oss med god mat og mange fine historier 🩷🤎🩷 og heldige meg fikk flere gode bamseklemmer ❤️

Dette ble en perfekt dag på fjellet ❤️🍁❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg