Vårfornemmelser 😳og flaks 💛

Våknet av regn og vind i natt…

måtte si til meg selv at det er januar (selv om det “aldri” sprutregner i januar) 😘

Jeg elsker vinter, kulde og snø….ingen tvil om det ❄️❄️❄️💙💙💙❄️❄️❄️

men kroppen min reagerer på at det er varmt, fønvind, sol og vann som renner bort (vi gravde jo frem kummen i går) og den sier til meg: “nå kommer våren” 🤩

Innkjørselen min begynner å vise frem grusen igjen….

Og sola varmer litt før den går ned 💛

Kroppen vil ut og løpe, men må vente litt før det er trygt å ferdes ute for gamlemor 🤣

Jeg nyter dette været også (selv om jeg håper på mer snø og kulde og fine skiturer ❄️❄️❄️💙💙💙❄️❄️❄️💙💙💙❄️❄️❄️

Jeg måtte inn og kjøpe melk, hadde en tomflaske i bilen, ga bort panten til Røde kors og vant 100 kroner… JIPPI ☺️

Dette blir en fin kveld ❤️💕❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg