Vårjevndøgn 💚

Det er vel sånn at enhver fremgang er bra 😳 eller 🤔 det ble noen få sekunder raskere i dag enn på mandag 🤣

Vårjevndøgn betyr jo at våren nærmer seg 💚 og da må det plantes ute 💛

Og en liten rundtur rundt huset skapte kribling i kroppen 💚 jeg har noen hageprosjekt denne sesongen også 💚

Her skal jeg legge gulv og ha kjøkkenhage

Rhododendronene satte knoppene i høst og venter bare på varmen ❤️

Oj, skikkelig røde spirer ❤️ gleder meg til de blir til blomster…..dufter herlig 💕

❤️

Blåveisen står gjemt under trappa til verandaen….men har han valgt å stå der, så får han bare bo der 💙

Knoppene bare venter på varmen 💛  håper den kommer sakte så våren kan nytes lenge 💛

Flere spirer….. 

Her skal jeg også legge tregulv og bygge blomsterbed flere steder 💛💚💛 jeg har så vidt begynt på prosjektet.

Og der jeg har hatt basseng

blir det potetåker i år 🙈

Til og med rosene venter tålmodig på varmen ❤️❤️❤️

Hadde koselig middagsbesøk av sønn og yngste barnebarn i dag…..

Og vi gikk en tur langs elva og møtte på to rådyr 🤎🤎 ser du de 🙃

 

En fin ettermiddag og over 20000 skritt vitner om at jeg har vært aktiv 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg