Vinter og trening ☃️❄️⛷️

Ja, så kom vinteren til Skien også ❄️❄️❄️

Jippi ☃️ da er det bare å håpe på at den blir værende og at det blir en snørike og skikkelig fin vinter med godt skiføre for “gamle” damer som meg ❄️❄️❄️

Jeg stod på verandaen og lurte på om jeg skulle ut og trene i dag 🤔 jeg er en makelig person 😳 så nei, det fristet IKKE

Men jeg vil jo gjerne holde ved like formen og kroppen som jeg har nå…..jeg vil være sprek nok til å kose meg med skiturer og andre vinterturer i skog og mark ❄️☃️❄️

Da er ikke vegen så lang ned til kjelleren min. Her var det rotete 😪 men fint å trene likevel 🤣

Tredemølla kjøpte jeg egentlig til sønnen min da han var for ung til treningssenter 😘 ehhhhh, det er visst kanskje 20 år siden 🙄 men den funker like bra fortsatt. Jeg er nøye på at når den skal brukes så må vi ha rene innesko, ellers ingen krav 🏃‍♀️

Sykler og stepmaskin har jeg fått gratis via finn.no (helt supert).

Det fine med å ha det hjemme er at jeg slipper å gå ut på dager som i dag ❤️

Da ble det en halvtime på mølla, litt step og tøy og bøy….og så er dagens økt over. Det gikk fort unna og er en nydelig følelse etterpå (egentlig undervegs også) ☃️ ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg