Bestemor 🙃

En helt vanlig hverdag….

koste meg virkelig på jobb i dag 💛 Elevene har jobbet med ulike prosjekt som de hadde framlegg på og de var utrolig dyktige….en av dem holdt til og med sitt innlegg på engelsk ☺️

Så var det kunst og håndverk, og de som virkelig har fått til å strikke er fotballgutta mine 😘 så da tullet vi med at når de spiller på Liverpool om noen år, og eventuelt er skadet og sitter på sidelinja…..ja,da sitter de og strikker 🤣🤣

Senere i timen fant en av gutta ut at fra nå av vil han kalle meg for BESTEMOR 💕 jeg følte meg beæret, såååååå koselig ❤️

Så nå er jeg farmor til to ekte barnebarn og bestemor til elever 😘🤣😘

Fotballkamper i kveld, først noen av elevene mine og så yngste barnebarn. Men det var kaldt så jeg gikk hjem i pausa, med forfrosne tær 🥵

Fyra så i peisen og drømte meg bort til langfjella i Treungen (på bildet her) ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg