Bursdag ❤️

Bursdager er til for å feires 💛 jeg liker ikke så mye “ståhei”, men ønsker alltid å være sammen med mine nærmeste på dagen min 💛 og jeg elsker å ha bursdag fordi jeg får blomster. Blomsten over her fikk jeg av min eksmann og hans samboer 💛

Klar for å dra på foredrag, i nystrikka genser. Gave fra kjæresten (i tillegg til klær) 💛

Thor Gotaas, “på loffen”…..

han var en herlig mann å høre på, en original og morsom mann med utrolig hukommelse 💛

høyt tempo og engasjement

Jeg drikker nesten ikke alkohol, men det er mye spennende og godt å drikke likevel 💛
Hjemmelaget eplekake med krem og hveteboller var dagens feiringsmeny 💛
💛
Flere flotte tulipaner, og dette er bare noen av dem 💛

Tulipaner og gavekort fra dattera mi, vi skal gå og høre på fin musikk i april 💛 perfekt!

Tulipaner og gavekort fra sønnen min og yngste barnebarn, Odin. Vi skal på tur sammen, til Blåfjell her i Skien i mai/juni en gang (det er jo perfekt gave til meg) 💛

Jeg er heldig som har noen rundt meg som gir meg litt av sin tid, det betyr mye 💛

Og til slutt, jeg er glad for å være på facebook og setter pris på hilsninger både der og på sms. Det er koselig og det varmer 💛💛💛 Takk 💛💛💛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg