Høsten er på hell 🍂

Det var da fryktelig så høy den dørstokken var blitt 🥵 nå har jeg vært syk i halvannen uke (bare) og så tenker jeg allerede negative tanker om det å gå seg en tur en times tid…..”uff,orker jeg det da” 🥵

Jeg vet at det sitter i hodet, det meste

OG

i dag, tvang jeg meg selv ut en tur. Skulle gå, rusle og snuse inn høstens lukter 🙃

Jeg er ingen hestejente eller travjente, men jeg synes muren, til travbanen vi har her i Skien, er fin med sine hestefigurer 🐎

Og høsten var gul og fin……og kald 🤨

Jeg synes det er vakkert når skyene ligger mørke over oss….og langt i det fjerne (dere ser det ikke på bildet), så ligger snøen hvit og fin etter nattens nedbør ❄️❄️❄️

Høststi……vakkert når løvet legger seg langs stien vi kan gå på 🚶‍♀️

💙💙💙 Falkumelva 💙💙💙

Høstens farger “gråter” litt 🍂

Vel hjemme i hagen fant jeg noen “rester” fra sommeren, noen som ikke helt vil gi seg enda……

Og høsten er jo bare halvvegs egentlig…

Det er bare sånn at når fargene nå etterhvert blir borte, og snøen kommer snikende……så lengter jeg til perfekte, myke, snødekte skispor ⛷️

kanskje vi får en skikkelig fin snøvinter i år ❄️💙❄️💙❄️💙❄️💙❄️💙❄️💙❄️💙❄️

Uansett, dørstokkmila var tung i dag, men deilig å ha kommet over. Satser på at det går bedre i morgen ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg