Søndagstur på Herefoss ☺️

Det ble en fin tur i nærmiljøet i dag også ☺️

Fint å bare rusle på stier og skogsveger, litt uten mål og mening 🫣

Nydelig, liten sommerfugl 🧡

Nå modnes tyttebæra for fullt…..

lurer litt på hvorfor det alltid er mye tyttebær rundt gamle stubber 🤔

Strå kan også være vakkert 🤎💛🤎

Boksen ble full i løpet av turen, enda vi egentlig ikke var på bærtur i dag ❤️

Jeg koser meg med å finne ulike motiver, bøyer meg ned og studerer……fin trening i det også 😘

Titt teit……her var stien “stengt”….. 💚🤎

Litt rennende vann lager fin stemning 💦

Med hendene godt plantet i siden studerer jeg naturen rundt meg 🩷

Vekslende himmel, og vi fikk en miniregnskur også 💜💦💜

Det ble en fin søndagstur…..

og på veg tilbake hørte jeg plutselig en hjort som stod oppi skogen og laget “brøl” (tror ikke det var elg, men er ikke helt sikker)……flott var det uansett ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg