Tigerstaden 🩷

Denne helga har jeg gledet meg til, veldig. Startet med å møte dattera på Skien jernbanestasjon, for å ta toget til Oslo 🚂
Vi forlot Ibsens fødeby midt på dagen, i nydelig varm sommertemperatur 💛
🚂
Koste oss med god middag og drikke (alkoholfritt for meg). 
Og så kom det jeg gleder meg aller mest til 💙 og det svarte så absolutt til forventningene mine.       Fantastisk show.  Flotte sangstemmer.                        Fikk frem følelser mer enn en gang 💙

 

Da blir det en natt på hotell, før vi skal kose oss i tigerstaden i morgen og ta toget hjem utpå ettermiddagen 🚂 det er alltid koselig å ha slike opplevelser sammen med min voksne datter 🩷🩷

friluftsliv er også litt det å trave rundt i gater, se på fine parker og arkitektur….

og kjenne på livet i storbyen 🩷☺️🩷

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg