Bislet Games 🏃

Oslo Bislett Games er noe jeg gleder meg til hvert Ă„r. NĂ„r en kollega pĂ„ jobb i dag trodde at jeg skulle delta, sĂ„ skjĂžnte jeg at ikke alle er like ivrige som meg nĂ„r det gjelder friidrett đŸ€Ł vi lo godt sammen da jeg fortalte at det var verdenseliten jeg skulle se pĂ„ đŸ€Ł
Tettpakket program, variert og fint
.                        timene flyr av gĂ„rde 😘
Selvfþlgelig er hþydepunktene mot slutten av kvelden 😘
💜
Jeg er mektig imponert over denne atleten, hvordan han motiverer seg til stadig nye sesonger đŸ©” og for et fantastisk forbilde han er for barn og unge, for alle đŸ©”
Stevnet avsluttet med seier til Jacob 🏃
Han er helt rĂ„ 😘

 

Det er noe med det Ă„ bare “vĂŠre i stemningen”
.oppleve “live” det jeg ellers ofte ser pĂ„ TV â˜ș jeg henter energi fra slike opplevelser ogsĂ„ ❀ gleder meg allerede til neste Ă„r og hĂ„per vi tar turen igjen da ❀

Resultater fra stevnet (det var mange gode prestasjoner), kan dere lese andre steder đŸ«Ł

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg