En helt vanlig lørdag

Det deilige med fridager er at jeg kan sove så lenge jeg vil. Det dumme er at jeg våkner tidlig 😂 I dag var planen stolpejakt på Odderøya utenfor Kristiansand.

Det ble en nydelig tur, varmt og godt, opp og ned, fin trening, nydelig utsikt og hyggelig samvær med kjæresten 💕

Det var en motbakke som virkelig kjentes i lår og rumpe. Skikkelig god trening. Herlig 🏃‍♀️🚶‍♀️

Og hvis dere trur at dette var hele bakken, så kan jeg fortelle at oppå toppen her var det en sving og vi var halvvegs 😂

“Filosofen” koste seg 🤔

Gammal gubbe på en gammal stubbe.

Naturen gir oss mange vakre bilder.

Jeg elsker å vandre på slike veger….

Noen hadde hengt opp en smiley.

Og til slutt :

Herlig å få oppleve svanepar med barn ❤️

Jeg får dessverre ikke delt filmen jeg tok, men her koste svanemor seg. Og gemalen satt og passet på.

Takk for turen 🌼

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg