Ferie 🦋

Nå er det ferie❤️ åtte og en halv uke avspasering og ferie. Jeg elsker jobben, det å være med barna, men jeg elsker friheten som ferien gir også.
Jeg har mange dager foran meg, dager som skal fylles på en god måte. Jeg liker mitt eget selskap, men jeg liker også å være til nytte for andre.
Denne sommeren er jeg spent på hva som møter meg for jeg har svært åpne planer, og når jeg kommer til å føle meg litt ensom så får jeg bare si til meg selv at jeg må åpne opp for det som ligger rett foran meg. Da får jeg garantert oppleve mye fint ❤️
Kanskje gjør jeg som sauene her, finner meg et egnet sted i skyggen 🦋

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg